Prague The Style Outlets

Outlet Tuchoměřice otevírá. Seznam značek, které zákazníkům nabídne • Nový outlet nedaleko pražského letiště Václava Havla Praha – Prague The Style Outlets – otevírá své brány už tento pátek 18. května. Prodejny zde bude mít hned od začátku přes 70 nejrůznějších značek. V budoucnu se mají přidat další. Největší outlet v Česku bude mít k dispozici téměř 20 000 m² pronajímatelné plochy a zhruba 100 obchodních jednotek. Pro zákazníky je připraveno 2 400 parkovacích míst, bezplatné Wi-Fi připojení, mobilní nabíjecí stanice, dětské koutky, chill out zóny, terasa a spojení MHD. Své obchody budou mít v tuchoměřickém outletu nejen známé značky z oblasti módy, ale třeba i hračkářství Hamleys nebo parfumerie FAnn. Ve druhé fázi by se měl prostor zvětšit na 30 000 m² pronajímatelné  plochy a 180 obchodních jednotek. Seznam značek, které otevřou 18. května 7Camicie, Adidas, Alpine Pro, Bagatt, Bambissimo, Barker, Benetton, Blažek, Bogner, Boxeur des Rues, Corso Roma, Czech Porcelain & Bohemia Crystal, Delsey, Desigual, Ecco, Elena Salvo, Fann, Flo Cafe, Gattinoni Roma, Geox, Global Blue, Guess, Hamleys, Harmont & Blaine, Hexis, Hispanitas, Home & Cook, Horsefeathers, Imperial Fashion, Inglot, Interchange, Ixos, Karl Lagerlfeld Outlet Store, Kennet Street, La Pasteria, Lacoste, Lucca Bertelli, Marina Militare, Massimo Rebechi, Meatfly, Mustang, Nike, Outly, Palmers, Pepe Jeans, Pietro di Martini, PME Legend, Pull Love, Quicksilver, Reebok, Regatta, Retro Jeans, Rip Curl, Salamander, Šalanda, Tom Tailor, Trespass, Triumph, Trussardi, Urban Teens, Vermont, Versace Jeans, Wellensteyn Takhle to bude vypadat uvnitř [gallery columns="1" size="full" link="none" ids="4957,4958,4959,4960,4961,4962,4963"] [related-post id="10373"]  

V Praze za týden otevře největší český outlet s oblečením. Uvnitř to vypadá jako v centru města • Už za necelý týden, v pátek 18. května, otevře své brány nový outlet Prague The Style Outlets u Tuchoměřic nedaleko pražského letiště Václava Havla. V první fázi nabídne až 115 obchodních jednotek, ve kterých budou zastoupeny lokální i mezinárodní módní značky. Celý projekt, jehož druhá fáze přinese rozšíření až na 190 jednotek, vytvoří 600–700 pracovních příležitostí. Celková investice přesahuje 70 mil. EUR. Projekt Prague The Style Outlets chce přinést zážitkové nákupy s atmosférou nejvyhlášenějších nákupních ulic centra Prahy pod jednou střechou. Unikátní interiéry nákupních pasáží byly inspirovány reálnými předlohami pražského historického centra. Seznam všech značek naleznete ZDE Největší outlet v Česku Nový outlet poskytne prémiové značky, nadstandardní služby, a zajímavé interiéry inspirované historickou Prahou. Jednou z jeho dalších výhod je lokalita – necelých 5 minut od Letiště Václava Havla, 25 minut z centra města a v přímém napojení na dálnici D7. V první fázi projektu bude otevřeno až 115 obchodních jednotek na ploše téměř 20 000 m² a centrum nabídne až 2 400 parkovacích míst. [gallery columns="1" size="full" link="none" ids="4957,4958,4959,4960,4961,4962,4963"] [wp_ad_camp_1] Ve finální fázi bude Prague The Style Outlets rozšířen na téměř 30 000 m² se skoro 190 obchodními jednotkami. Největší outletové centrum v České republice nabídne i řadu služeb a vybavení, jako je dětský koutek, venkovní park, bezplatná Wi-Fi nebo vrácení DPH pro návštěvníky ze zemí mimo EU. Projekt nabídne 600 až 700 různých pracovních příležitostí a společnost NEINVER zároveň plánuje uspořádání pracovního veletrhu před samotným otevřením centra.

OBRAZEM: Největší český outlet s oblečením bude otevřen v polovině května nedaleko letiště • Otevření nového outletu Prague The Style Outlets u Tuchoměřic nedaleko pražského letiště Václava Havla nabere zpoždění. Místo původně avizovaného termínu 26. dubna bude prvním zákazníkům zpřístupněn až 18. května. V první fázi nabídne až 115 obchodních jednotek, ve kterých budou zastoupeny lokální i mezinárodní módní značky. Celý projekt, jehož druhá fáze přinese rozšíření až na 190 jednotek, vytvoří 600–700 pracovních příležitostí. Celková investice přesahuje 70 mil. EUR. Největší outlet v Česku Nový outlet poskytne prémiové značky, nadstandardní služby, a zajímavé interiéry inspirované historickou Prahou. Jednou z jeho dalších výhod je lokalita – necelých 5 minut od Letiště Václava Havla, 25 minut z centra města a v přímém napojení na dálnici D7. V první fázi projektu bude otevřeno až 115 obchodních jednotek na ploše téměř 20 000 m² a centrum nabídne až 2 400 parkovacích míst. [gallery link="none" columns="1" size="large" ids="4957,4958,4959,4960,4961,4962,4963"] Ve finální fázi bude Prague The Style Outlets rozšířen na téměř 30 000 m² se skoro 190 obchodními jednotkami. Největší outletové centrum v České republice nabídne i řadu služeb a vybavení, jako je dětský koutek, venkovní park, bezplatná Wi-Fi nebo vrácení DPH pro návštěvníky ze zemí mimo EU. [related-post id="7673"] Projekt nabídne 600 až 700 různých pracovních příležitostí a společnost NEINVER zároveň plánuje uspořádání pracovního veletrhu před samotným otevřením centra.

Otevírá se nový pražský outlet s oblečením, bude největší v Česku • Nový outlet nedaleko pražského letiště, Prague The Style Outlets, otevře své dveře zákazníkům již 26. dubna 2018. V první fázi nabídne až 115 obchodních jednotek, ve kterých budou zastoupeny lokální i mezinárodní módní značky. Celý projekt, jehož druhá fáze přinese rozšíření až na 190 jednotek, vytvoří 600 –700 pracovních příležitostí. Celková investice přesahuje 70 mil. EUR.

Nepřehlédněte

Průvodce nákupem spacáku. Na co je potřeba myslet • Při každém outdoorovém dobrodružství, od kempování v přírodě po vícedenní trek, je správný spacák klíčovou součástí vašeho vybavení. Nákup spacího pytle však není jen otázkou výběru toho nejlevnějšího nebo nejdražšího modelu. Existuje několik důležitých faktorů, na které byste měli myslet, abyste si vybrali spacák, který splní vaše potřeby a poskytne vám pohodlný spánek i v nejnáročnějších podmínkách.

Obchody dostaly nařízeno zavřít během Velikonoc • Odvoláváme, co je odvoláno. Tak by se dala v kostce shrnout situace kolem otevírací doby prodejen s potravinami během letošních Velikonoc.

Vybrat správný olivový olej není žádná věda. Víme, na co si dát pozor • Olivový olej patří mezi nejzdravější suroviny na světě a v posledních letech se úspěšně zabydlel i v českých kuchyních. Výrobci na trhu nabízejí desítky nejrůznějších variant, které se liší nejen cenou a obalem, ale i kvalitou. Poradíme vám, jak se v nich správně zorientovat.

Polovina autobazarů porušuje zákon, zjistila obchodní inspekce • Dodržují prodejci ojetých automobilů stanovená pravidla? Z 83 kontrol autobazarů v loňském roce zjistila Česká obchodní inspekce (ČOI) porušení zákona téměř v padesáti případech. Nejčastěji šlo o nekalé obchodní praktiky, které pak mohou negativně ovlivnit rozhodnutí spotřebitele při nákupu vozidla. Někteří prodejci také nedostatečně informovali o vlastnostech prodávaných vozidel.

Zemědělské trhy na Letné nabídnou kvalitní lokální suroviny i streetfood • Září a říjen bude na muzejním dvorku Národního zemědělského muzea na Letné patřit podzimním trhům. Akce potěší zákazníky, kteří upřednostňují kvalitní lokální potraviny. Těšit se můžete i streetfood stánky s občerstvením.

Oblečení z obchodu vyperte. Okamžité nošení je rizikové hned ze dvou důvodů • Když si koupíte nové oblečení, na které jste měli dlouho zálusk, zcela určitě je vaším cílem dosáhnout toho, aby vám co možná nejdéle vydrželo jako nové. Řada lidí se obává, že šaty hned při prvním vyprání ztratí svůj tvar, a proto je začnou okamžitě nosit. To je ale velká chyba.

Čajový sáček vznikl omylem. Měl ušetřit peníze, ale dnes šetří hlavně čas • Čaj v nejrůznějších podobách pijí lidé po celém světě. Někdo s citrónem, někdo s mlékem, někdo k snídani, někdo dopoledne, někdo odpoledne „o páté“, někdo večer před usnutím. Obvykle využíváme onu pohodlnou variantu čajových sáčků, které zalijeme horkou vodou a necháme vylouhovat. Tato nejpoužívanější verze však vznikla víceméně náhodou.

Trápí vás zarudlá a podrážděná pokožka? Řešení je snadné a stojí pár korun • Objevila se vám vyrážka či zarudnutí na pokožce i přesto, že jste na sobě měli oblíbené tričko vyprané v pracím prášku a v aviváži, kterou dlouhodobě používáte? Věnujte tomu pozornost, alergie na prací prášek se může objevit kdykoliv. Pomůže praní s dostatečným mácháním i změna prostředku.

Velikonoční otevírací doba v supermarketech. Řetězce prozradily, jak to bude letos • Brzy nás čekají Velikonoce. Letos opět trochu jiné, než jsme znali z předchozích let. Zatím to vypadá, že politici znovu prodlouží nouzový stav. Za těchto podmínek by velké supermarkety mohly mít otevřeno i na Velikonoční pondělí, kdy jsou jinak obchody s plochou nad 200 m² ze zákona zavřené.

Horko lépe zvládnete s vhodným oblečením i úpravou jídelníčku • Teploty v těchto dnech atakují třicítku, což už představuje zvýšenou zátěž pro organismus. Problémy mohou pociťovat zejména oslabení jedinci, ale občas se nevyhýbají ani zcela zdravým lidem. Co dělat, abychom se v horkých letních dnech cítili stále skvěle?

Greta Thunberg na obálce Vogue kritizuje pokrytectví módního průmyslu • Klimatická aktivistka Greta Thunberg zveřejnila na svých sociálních sítích náhled obálky nejnovějšího čísla skandinávské verze módního časopisu Vogue. Je na ní vyobrazena, jak hladí koně a na sobě má oblečený nadměrný trenčkot. Cílem je upozornit na stále nevyřešený problém tzv. „rychlé módy“.

Otevírá se nový pražský outlet s oblečením, bude největší v Česku • Nový outlet nedaleko pražského letiště, Prague The Style Outlets, otevře své dveře zákazníkům již 26. dubna 2018. V první fázi nabídne až 115 obchodních jednotek, ve kterých budou zastoupeny lokální i mezinárodní módní značky. Celý projekt, jehož druhá fáze přinese rozšíření až na 190 jednotek, vytvoří 600 –700 pracovních příležitostí. Celková investice přesahuje 70 mil. EUR.

Zahrajte si zdarma únikovku v pražském nákupním centru! • Velkou popularitu nejen v Praze si v posledních letech získaly tzv. únikové hry.

Módní policie by měla zahájit stíhání ministryní Schillerové a Benešové, navrhují lidé na sítích • Český internet si vzal na mušku dvě čelní představitelky státu. Ministryně financí Alena Schillerová a ministryně spravedlnosti Marie Benešová se staly terčem posměchu poté, co se na tiskové konferenci objevily vedle sebe v nepříliš povedených outfitech.

Alena a Marie v AZ-kvízu. Jedna z mnoha parodií, které se během dneška objevily na internetu.

Farmářské trhy budou povoleny. Pořadatelé ale musí zajistit dodržování pravidel • Prodej na farmářských trzích bude možný od pondělí 20. dubna. Rozhodla o tom dnes vláda na základě shody mezi Ministerstvem zemědělství, Ministerstvem průmyslu a obchodu a epidemiologů z Ministerstva zdravotnictví.

Unikátní výstava barokních kostýmů začíná v Klementinu • Barokní architekturu můžeme v pražském Klementinu obdivovat denně, ale co se v té době nosilo? Jaké šaty na přelomu 17. a 18. století nejvíce zapůsobily na maškarních plesech, si budete moci prohlédnout v Galerii Klementinum, kde 3. července začíná výstava Alamonde aneb Jak udělat dojem. Na té budou moci návštěvnici obdivovat nejen kostýmy, ale i originální, ručně vyrobené masky a seznámí se se společenskou situací té doby, zjistí jak vypadal tehdejší ideál krásy či jak vznikly názvy různých oděvů. To, že šaty dělají člověka, bylo známo již v době baroka a tehdejší šlechta se tím rozhodně řídila. Věděli také, že krásnou garderobu je třeba doplnit vybraným chováním. Jako základní kniha etikety sloužila kniha „Il Cortegiano“, neboli „Dvořan“, kterou napsal italský spisovatel Baldassare Castiglione. Dílo to bylo velmi ceněné a přeložilo se mnoha jazyků. Knihu naleznete i v Národní knihovně ČR. V ní se mohou čtenáři dočíst, jaké chování společnost vyžadovala a co se naopak považovalo na faux-pas. Kniha „Il Cortegiano“ byla v té době bestsellerem, o čemž svědčí i to, že vznikla o něco pikantnější parodie nazvaná „La Cortegiana“, popisující, jak by se měla chovat kurtizána. Toto dílo určitě ocenili mladíci na prahu dospělosti, kteří jezdili na tzv. Kavalírské cesty, jimiž završovali své vzdělání. Mladí šlechtici tak získávali kontakty, učili se jazyky a zjišťovali, jak fungují cizí dvory. Během cestování často zavítali i do Benátek, které mimo jiné prosluly právě svými kurtizánami. Výstava rovněž prozradí například původy názvů oděvů. Například kravata – její hluboká historie sahá až do období začátku 17. století. Tehdy chorvatští žoldáci loučící se s dívkami dostávaly na důkaz lásky a věrnosti od svých dívek šátky, které si vázali kolem krku. Šátky byly většinou lněné a zdobené. Ve Francii v době třicetileté války vzbudil tento doplněk zájem. Pařížané šátek pojmenovali les Croates – Chorvaté. Postupně se toto slovo upravovalo až do dnešního pojmenování la cravate, což v překladu znamená kravata. Expozice znázorňuje skupinu tanečníků a návštěvník se tak přenese přímo do víru plesového veselí. Kurátorem výstavy je Mg.A. Rostislav Maria Müller, který zároveň výstavou osobně provází. Výklad se bude týkat nejen módy samotné, ale také životního stylu, hygieny a návštěvníkům přiblíží i souvislosti, které přesahují do současnosti. Datum konání výstavy: 3. 7. – 8. 9. 2018 Čas: úterý – neděle, 10:00 – 18:00 hodin Místo: Galerie Klementinum, Národní knihovna ČR, Mariánské náměstí 5, Praha 1 Vstupné: dospělí 100 Kč

Nakupujete přes internet? Obchodníka byste si měli důkladně prověřit • V posledních dnech se spotřebitelé stále častěji obracejí na Českou obchodní inspekci (ČOI) s tím, že zaplatili na internetu za roušky či respirátory, které nedorazily. Inspekce proto nabádá zákazníky, aby se při online nakupování drželi několika základních doporučení.

Na ženy po čtyřicítce módní návrháři před 100 lety příliš nemysleli • Šaty dělají člověka. Toto známé pořekadlo platí už odjakživa. Jenomže naše prababičky to s oblékáním neměly zrovna moc lehké. Dokládá do zajímavý novinový článek z roku 1910, kdy současný módní průmysl byl teprve v plenkách.

Vítejte v obchodě budoucnosti! Společnost Alza ho otevírá na Floře • Lídr internetového trhu přichází s jedinečným konceptem prodejen budoucnosti – extrémně rychlé nakupování, žádné fronty a neomezená otevírací doba nabídnou dosud nevídaný nákupní komfort.

Komfortní samoobslužný shop navzdory své velikosti zvládne obsloužit přes 1 000 zákazníků denně.

IKEA bude mít pobočku na Václavském náměstí. Otevírá už ve čtvrtek • Společnost IKEA otevírá ve čtvrtek 20. září první pop-up studio v Česku. Nachází se v centru Prahy na adrese Václavské náměstí 16 a ponese jméno IKEA Point. IKEA se chce novým konceptem obchodu přiblížit svým zákazníkům a nabídnout jim prostor plný inspirace, pohodlné plánovací studio i oblíbenou kavárnu jako místo pro setkávání s přáteli i pořádání různých aktivit pro zákazníky. Podle zástupců společnosti vznikl IKEA Point jako dočasný prostor, kterým si chtějí otestovat nový koncept menších prostor v centru měst. „Obchodní domy budou stále v srdci IKEA a vždy budou místem, kam zákazníci přijdou načerpat inspiraci, prohlédnout si celý náš sortiment, vyzkoušet si ho a nakoupit vybavení do domácnosti. Chceme být ale našim zákazníkům blíž a setkávat se s nimi na více místech. Jedním z nich je právě IKEA Point na Václavském náměstí,“ vysvětluje Mounia El Hilali, generální ředitelka IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, jak nový koncept zapadá do strategie IKEA. [gallery size="full" columns="1" ids="12807"] IKEA Point poskytne zákazníkům téměř 800 m² inspirace zaměřené na sortiment obývacích pokojů, který bude doplněný o aktuální limitované kolekce. Zákazníci zde mohou s pomocí odborníků z řad IKEA pohodlně plánovat své kuchyně, šatní a úložné systémy a obývací stěny. Kromě plánování bydlení a inspirace je jim k dispozici i příjemná kavárna v prvním patře IKEA Point. [gallery size="full" columns="1" ids="12813"] Design IKEA Point je pojatý v minimalistickém skandinávském duchu. Zákazníci zde najdou novinky v sortimentu, limitované kolekce i ikonické produkty, které však v prostředí pop-upu vystupují v novém světle.  V plánovacím studiu jsou veškeré vzorky materiálů v různých barevných kombinacích včetně podpůrných výrobků, jako jsou dvířka, zásuvky nebo úchytky. Zákazníci si můžou vytvořit vlastní koláž produktů a lépe si tak představit a naplánovat celkový vzhled interiéru. [gallery size="full" columns="1" ids="12812"] Pop-up je součástí globální strategie IKEA, která tento koncept testuje v několika zemích. „Pop-up je už dle názvu dočasný projekt a z naší zkušenosti z jiných zemí a průběžných výsledků víme, že podobný formát je mezi zákazníky ve světě velmi oblíbený. Budou nás velmi zajímat reakce zákazníků. Na základě výsledků projekt v průběhu roku vyhodnotíme a rozhodneme se, jaké budou naše další kroky,“ uvádí lídr projektu Peter Tichý. Investice do inspirace v centru města činila 17 milionů korun. Pracovní místo zde najde 30 zaměstnanců, kteří budou zákazníkům k dispozici každý den od 9 do 21 hodin.