Populární diskont otevře pro Čechy nové pobočky. Lidi se nemůžou dočkat. Vánoční nákupy tu pořídí za pakatel
Foto: Action
Nečekaná zpráva pro všechny, kdo rádi loví zajímavé kousky za nízké ceny. V Praze se schyluje k otevření dvou nových obchodních domů, které mají změnit zaběhnuté nákupní zvyklosti. Co přinesou obyvatelům metropole?
Evropský diskontní gigant Action připravil pro Pražany překvapení v podobě dvou nových prodejen, které otevře v druhé polovině listopadu. První z nich přivítá zákazníky již 16. listopadu na Praze 15, druhá následuje o týden později na Praze 14. Metropole se tak dočká již desáté prodejny tohoto řetězce, který na českém trhu působí od roku 2020.
Dívka se opakovaně otrávila předmětem, který používáme denně. Teď všechny varuje a radí, co si pohlídat
Není to vidět, ale hrozně to bolí. Duše je paralyzovaná a vy s tím musíte okamžitě něco dělat, než bude úplně zle
Na zákazníky čeká v každé prodejně překvapivých šest tisíc různých výrobků ve čtrnácti kategoriích, od vybavení domácnosti až po trvanlivé potraviny. Řetězec navíc slibuje, že každý týden představí 150 nových produktů, což má zajistit, že nakupující pokaždé objeví něco nového.
Více než čtvrtina celého sortimentu v Action stojí méně než 25 korun, přičemž průměrná cena všech produktů nepřesahuje 50 korun. To se hodí zejména těm lidem, kteří jdou již nyní do mdlob z blížících se Vánoc a nechtějí za ně utratit majlant.
Obě nové prodejny na adresách Hornoměcholupská 764 a Chlumecká 1531 nabídnou velkorysou prodejní plochu o rozloze 800 metrů čtverečních a dostatek parkovacích míst. Otevřeno bude každý den od osmi ráno do osmi večer. Jan Štěpánek, šéf české pobočky Action, věří, že rozšíření sítě prodejen přiláká další spokojené zákazníky.
Zatímco jiné řetězce teprve hledají cesty k udržitelnému podnikání, Action se může pochlubit, že 94 % jeho dřevěných a všechny bavlněné výrobky pocházejí z udržitelných zdrojů. Firma také plánuje do konce příštího roku zajistit certifikáty původu pro veškeré dřevěné výrobky. Společnost v současnosti provozuje přes 2 500 poboček napříč Evropou.
Vědci zaskočeni žábami z Černobylu. Příroda dala o sobě jasnou zprávu. Všichni jsme to ale tak nějak tušili
LIDL hodně překvapil. Okopíroval milovanou vánoční tradici oblíbené značky. Řeší se, kdy to dorazí do Česka
S novými prodejnami dosáhne počet českých poboček Action čísla 77. Řetězec tak pokračuje v expanzi na českém trhu, kde působí od roku 2020 Za úspěchem stojí podle vedení především věrnost zákazníků a nasazení zaměstnanců, kterých firma po celé Evropě zaměstnává více než 70 000.
Češi jsou nadšení. I letos ušetří o Vánocích peníze. Prodejce cenu nezvýšil