onanista

Cestoval tramvají sem a tam. A když to šlo, vytáhl přirození a ukájel se • Pražští kriminalisté pátrají po muži, který v úterý 11. září od 8 hodin ráno do půl jedné odpoledne cestoval tramvajemi na lince 22 mezi zastávkami Břevnov a Malá Strana.

V Praze řádí půlnoční onanista. Ženám sahá na ňadra, dlouze se dívá do očí a při tom si dělá dobře • Pražští kriminalisté pátrají po muži asijského vzhledu, který počátkem června na různých místech v Praze nevybíravým způsobem obtěžoval dvě ženy. První incident se odehrál 1. června pár minut před půlnocí v ulici Konžská. Hledaný muž poškozenou ženu pronásledoval od tramvajové zastávky Červený vrch až ke vchodovým dveřím jejího domu. Zde k ženě přistoupil, chytil ji za ruku a pohladil jí ňadro. Překvapená žena se muži vysmekla a utekla do vchodu, kde za sebou stihla zabouchnout dveře. Přes sklo pak viděla, jak ji muž upřeně sleduje a při tom masturbuje. Stejný případ se opakoval 4. června kolem půlnoci v Letenských sadech. Poškozená žena na in-line bruslích projížděla cyklostezkou poblíž ulice Na Špejcharu, kde si všimla siluety muže stojícího za stromem vedle bruslařské dráhy. Při dalším průjezdu tímto místem jí zmiňovaný muž vstoupil do cesty. Poškozená byla nucena zastavit. Muž k ní následně přistoupil, chytil ji za ruku, upřeně se jí díval do očí a opět masturboval. [related-post id="11202"] Nejspíš Asiat Obě poškozené ženy dotyčného popsaly jako muže asijského vzhledu, štíhlé, přibližně 160 cm vysoké postavy. Oblečen byl v obou případech do tmavého oblečení a modrých kalhot. Na hlavě měl kšiltovku. Oba případy prošetřují v tuto chvíli kriminalisté šestého oddělení prvního policejního obvodu pro podezření z trestného činu výtržnictví. Za tento delikt hrozí hledanému v případě vypátrání a odsouzení trest odnětí svobody až na dva roky. Muže se zatím policistům nepodařilo vypátrat, a proto se obrací na veřejnost s žádostí o pomoc. Pokud podle vyhotoveného identikitu tušíte, kdo je oním výtržníkem, znáte jeho totožnost, místo jeho pobytu nebo pohybu, předejte informace prostřednictvím linky tísňového volání 158.

Identikit podezřelého muže.

Nepřehlédněte

Dopravní podnik loni hospodařil se ziskem. Efektivitu chce v budoucnu zvýšit třeba omezením duplicitních spojů • Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) dosáhl za loňský rok 2018 zisku po zdanění ve výši 1,529 miliardy korun. To je o více než 200 miliónů korun méně, než kolik tvořil přiznaný přiměřený zisk ze strany vlastníka. Podepsaly se na tom především rostoucí náklady. Společnost to uvedla v tiskové zprávě.

Vražda prodavačky v OC Letňany. Policie zveřejnila fotku podezřelého • Pražští kriminalisté vyšetřují od včerejšího večera vraždu prodavačky v obchodním centru v Letňanech v Praze 9. Mrtvola ženy byla nalezena ve večerních hodinách v zázemí jednoho z obchodů s oblečením. Podle dosavadních zjištění zatím neznámý pachatel přišel do obchodu, tam se převlékl do nových šatů a zavraždil dvaačtyřicetiletou ženu. Následně z obchodu odešel a ještě před tím si z pokladny odnesl nezjištěný obnos peněz. Podezřelého muže, který byl ve věku okolo třiceti let a měl hubenou postavu, zachytily bezpečnostní kamery. K identifikaci podezřelého by mohlo pomoci i oblečení a hodinky, které muž v obchodě zanechal. Jednalo se o plísňové džíny značky Croop Denim, červenou flanelovou košili značky Mustang, černé tenisky značky DC, hodinky Daniel Klein a kšiltovou čepici tmavé barvy značka Mark and Spancer. Podezřelý na místě také zanechal atypický zapalovač červené barvy s nápisem „Sex instructor – first lesson free!“ [gallery size="full" columns="1" ids="9266"] Z obchodu pak muž odešel v novém pánském tmavém obleku značky Otto Berg ve velikosti 50. Stejné značky byly i polobotky, ve kterých z obchodu odešel. [gallery columns="1" size="full" ids="9269"] AKTUALIZACE (12:53): Podezřelého šestadvacetiletého muže kriminalisté vypátrali. Nyní je umístěn v psychiatrické léčebně. Muže se podařilo dopadnout na základě oznámení od rychlé záchranné služby, která policii informovala, že v dopoledních hodinách převážela podezřelého muže z Karlína do psychiatrické léčebny. K jeho dopadení přispěli i lidé, kteří po zveřejnění začali volat na linku 158 informace o pohybu podezřelého z místa činu.

Věci, které po sobě vrah zanechal na místě činu.

Od září dojde k úpravě provozu autobusových linek v Řepích a Dejvicích • K 1. září proběhnou na území městských částí Praha 6 a 17 drobné změny v provozu městské hromadné dopravy. Úpravy se dotknou linek 108, 164 a 225. Píše o tom web tram-bus.cz.

Půjčil si Ferrari za 6 milionů, ale slehla se po něm zem • Policisté pátrají po muži, který si minulé úterý vypůjčil vůz značky Ferrari v hodně 6 milionů korun.

Trolejbusy se vrací do Prahy. Po 46 letech startuje první pravidelná linka • Cestující pražské MHD se mohou už od července těšit na zahájení pravidelného provozu trolejbusové linky č. 58 v úseku Palmovka – Letňany. Pasažéry sveze Škoda 30Tr ve zhruba hodinovém intervalu. Zahájení pravidelného provozu navazuje na úspěšné zkoušky systému dynamického nabíjení, které probíhaly od října 2017 postupně se dvěma různými vozidly. Od roku 1972 tak bude mít Praha znovu pravidelnou trolejbusovou linku. Trolejbusy vyjely v Praze 28. srpna v roce 1936 jako první v tehdejším Československu. Celkem jezdily trolejbusy pražskými ulicemi 36 let a získaly si řadu příznivců. „V Praze trolejbusy dojezdily v roce 1972. Pozdější úvahy o jejich znovuzavedení na počátku devadesátých let vyšly naprázdno vzhledem k finanční náročnosti, kdy prioritou byla výstavba metra, případně alespoň omezený rozvoj tramvajové sítě,“ uvedl Pavel Fojtík, vedoucí archivu DPP. Hlavním impulsem pro návrat trolejbusů do pražských ulic byl vývoj a významné zlepšení trakčních baterií v poslední dekádě. Kombinace osvědčené trolejbusové technologie a moderních baterií totiž snižuje rozsah a finanční náročnost trolejové infrastruktury a naopak nabízí lepší podmínky pro dimenzování a nabíjení baterií, než u běžných elektrobusů. [related-post id="11152"] „Systém dynamického dobíjení bateriového trolejbusu se nám ve zkušebním provozu osvědčil. Díky trakčním bateriím může Škoda 30Tr jezdit i bez trolejového vedení. Bateriový trolejbus se nabíjí dynamicky z trolejového vedení v Prosecké ulici, při přestávkách staticky v obratišti Palmovka. Zahájení provozu linky č. 58 jednoznačně ukazuje, že se nám daří zavádět ekologickou dopravu do české metropole,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že v souladu s českou legislativou je linka č. 58 zavedena jako trolejbusová, i když trolejové vedení tvoří jen zhruba 15 procent trasy. Ještě před zahájením zkušebního provozu byla velmi zásadní etapa legislativní přípravy, neboť v podmínkách české legislativy spadá systém dynamického nabíjení do působnosti drážního zákona a legislativně se tudíž jedná o trolejbusovou trať a provozování trolejbusové dopravy. DPP je tudíž z pohledu legislativy od října 2017 také provozovatelem trolejbusové dopravy. Zkušební úsek Palmovka – Letňany byl vytipován z několika důvodů. Na trase se nachází výrazné a dlouhé stoupání (v Prosecké ulici), které je obvyklé pro mnoho autobusových linek v Praze. Díky tomu DPP může spolehlivě testovat všechny parametry a limity technologie v typických pražských podmínkách. Dalším důvodem je styk s tramvajovou napájecí infrastrukturou (na Palmovce a v lokalitě U Kříže), díky čemu DPP využívá synergií z hlediska napájení. V neposlední řadě se v blízkosti tohoto úseku nachází autobusové garáže na Klíčově, čímž se minimalizují manipulační kilometry z/do garáže. „Na lince č. 58 budou bateriové trolejbusy jezdit denně přibližně od 9:00 do 18:30 v intervalu 60 minut, v pátek od cca 12:00 do 19:30,“ říká Ladislav Urbánek, dopravní ředitel a člen představenstva DPP s tím, že DPP může přistoupit k úpravám jízdního řádu. Pokud by k tomu došlo, budou informace o takových změnách standardně dostupné na webových stránkách DPP a příslušných dalších informačních kanálech DPP. [related-post id="8038"] DPP již zároveň připravuje budoucí rozšíření provozu bateriového trolejbusu o další úseky pro plnohodnotné pokrytí linky č. 140 Palmovka – Čakovice – Miškovice s předpokladem provozování kloubových vozidel. Cílem dlouhodobých zkoušek je praktické ověření možností a parametrů technologie dynamického nabíjení, která se jeví jako perspektivní pro elektrifikaci silně zatížených páteřních autobusových linek. DPP by tak výrazně posílil ekologickou dopravu na území Prahy. Postup elektrifikace a její cílový rozsah zatím není fixně stanoven a bude záviset na dalším vývoji technologií (zejména bateriových), finanční bilanci jednotlivých projektů a v neposlední řadě na dotační a daňové podpoře elektromobility.

Při požáru v pražském hotelu zemřeli čtyři lidé, hasiči zachránili 34 osob • Sobotní požár v pražském hotelu Eurostars David má už čtyři oběti. Dva mladí cizinci zemřeli na místě, další dvě ženy podlehly těžkým zraněním ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze.

Z pražské nemocnice utekl vězeň. Pátrají po něm policisté • Policisté intenzivně pátrají po vězni, který v sobotu dopoledne uprchl z vinohradské nemocnice. Jednadvacetiletý muž měl přerušený trest a byl hospitalizován po operaci levého předloktí. Tím, že utekl, porušil podmínku stanovenou k přerušení trestu. Hledaný měří 165 cm, má štíhlou postavu, hnědé oči, krátce střižené vlasy a snědou pleť. Naposledy na sobě měl oblečené modré kraťasy a bílou košili. Na předloktí pravé ruky má tetování v podobě nápisu „Snou“ a tetování na ruce levého předloktí v podobě křížku s tečkou. Levou ruku má po operaci. Mladík má citový vztah k Teplicím a Chomutovu, protože tam bydlí. Není tedy vyloučeno, že se bude zdržovat tam. Pokud jste hledaného viděli, nebo víte, kde by se mohl nacházet, volejte linku 158. AKTUALIZACE: Hledaný muž byl 13. srpna vypátrán a zadržen v Duchcově.

Autobusový den PID v Letňanech nabídne nostalgické jízdy a ukáže vozy budoucnosti • V sobotu 13. dubna 2019 se v autobusovém terminálu u stanice metra Letňany uskuteční již třetí ročník úspěšného Autobusového dne PID, který bude podobně jako v předchozích letech velkou přehlídkou historických i moderních autobusů.

Muž ukradl servírce peněženku. Policisté prosí o pomoc s pátráním • Od začátku srpna pátrají policisté z Letňan po neznámém muži, který v restauraci na Praze 9 odcizil peněženku s hotovostí.

Do Muzea MHD vás o víkendu doveze unikátní tramvaj T3SU • V rámci slavnostního otevření Muzea MHD pro návštěvníky i v zimní sezoně byla první lednový víkend vypravena historická tramvaj typu T1 na lince č. 2. Mimořádný zájem o tuto speciální tramvajovou linku přiměl Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) obdobnou akci zopakovat.

Tramvaj T3SU.

Výstup z metra směr Karlovo náměstí bude za několik dní znovu otevřen • Od 9. října 2018 byl kvůli výměně pohyblivých schodů omezen vstup a výstup ze stanice metra Karlovo náměstí na lince B do ulice Resslova. K 16. srpnu výluka končí. Na dotaz serveru Tram-bus.cz to potvrdila MČ Praha 2. Po dobu uzavírky museli cestující využívat jen západní vestibul ve směru Palackého náměstí. Taktéž došlo k modernizaci veřejných toalet v metru.

Pistáciový fantom řádí v Praze. Škoda jde do tisíců korun • Zřejmě nezkrotná vášeň pro pistáciové oříšky svedla na scestí neznámého muže. V pražských prodejnách krade pistácie po kilogramech a policisté jsou bezradní. Škoda již dosahuje téměř 12 tisíc korun.

Praha zavádí MHD zdarma v případě smogové situace • Pražští radní schválili zavedení veřejné dopravy zdarma v době vyhlášené smogové situace. Magistrát kromě toho připravuje další dlouhodobá opatření, která by měla zlepšit kvalitu ovzduší. Ve spolupráci s Policií ČR se hlavní město zaměří na kontroly emisí vypouštěných osobními automobily. V přípravě je také vyhláška omezující spalování tuhých paliv v emisně nevyhovujících kotlích, na jejichž výměnu je možné čerpat finanční prostředky z tzv. „kotlíkových dotací“. Praha zároveň připravila informační kampaň, která zlepší povědomí Pražanů o vhodných opatřeních v případě smogu v metropoli.

Totální kolaps tramvajové dopravy v centru Prahy. Soupravy vytvořily kilometrové kolony • Tramvajový provoz v centru metropole v pátek odpoledne ochromila prasklá kolej na křižovatce ulic Lazarská a Spálená. Tramvaje kvůli poruše nemohly odbočovat z Lazarské ulice na Karlovo náměstí, ani projíždět Myslíkovou ulicí. Omezení se týkalo celkem devíti linek, které byly odkloněny ze své trasy na nábřeží. Následkem toho se na Smetanově nábřeží vytvořily dlouhé kolony stojících tramvají. Smetanovo nábřeží ve směru ke Karlovu divadlu, kolona tramvají způsobuje nepravidelnost provoz linky 17 do Podolí, Braníka a Modřan. pic.twitter.com/oUscvdE27k

Děti do 15 let mohou po Praze cestovat zdarma. Svůj věk ale musí prokázat • Děti od 6 do 15 let mohou pro své cesty po Praze v rámci Pražské integrované dopravy (PID) uplatnit nárok na bezplatnou přepravu. K tomu ovšem při odbavení potřebují prokázat svůj věk.

VIDEO: Nejdřív žebraly o jídlo, pak ukradly peněženku. Dejte si na ně pozor! • V Holešovicích řádily zkušené „chmatačky“. Peněženku dokázaly v restauraci odcizit doslova ve vteřině. Navíc jsou podezřelé z několika dalších obdobných skutků. Pomůžete s pátráním?

Řidič autobusu hledá dítě, které zapomnělo plyšovou kočičku • Neznámé dítě zapomnělo den před Štědrým dnem v autobusu pražské MHD na lince 125 plyšovou kočičku.

Dopravní podnik hledá stavitele prvního úseku metra D • Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypsal veřejnou zakázku na stavbu první části nové linky D pražského metra v úseku Pankrác – Olbrachtova. První úsek má být nejhlubší a nejkomplikovanější částí nového metra. Stavba na Pankrácké pláni bude probíhat v geologicky nejsložitějších podmínkách, přímo pod stávající tratí metra C.

Vizualizace stanice Olbrachtova.

Tramvajová trať z Modřan do Libuše povede až do Nových Dvorů • Chystaná tramvajová trať z Modřan do Libuše se navíc prodlouží o 1,8 km a povede až do Nových Dvorů. Společně s ní vzniknou i dvě nové tramvajové zastávky Přírodní a Nové Dvory. V pondělí o tom rozhodli pražští radní. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) nyní začne připravovat dokumentaci potřebnou pro územní rozhodnutí a stavební povolení.

Tramvaj v Praze.

Rekonstrukce stanice metra Opatov dokončena. Nyní je plně bezbariérová • Po roce stavebních prací dokončil Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) modernizaci stanice metra Opatov na lince C. V rámci této investiční akce zde DPP vybudoval také kaskádu výtahů od nástupiště až k autobusovým zastávkám na východní straně Chilské ulice, čímž se Opatov stal 45. plně bezbariérovou stanicí pražské podzemky. Opatov je současně první stanicí, jejíž nástupiště a vestibul jsou osvětleny pouze pomocí energeticky úsporné LED technologie.