Varování pro zákazníky. Knekebrot IKEA může obsahovat pesticid

ZprávyPražskýDEN.cz6. února 20211 minuta čtení

Foto: tiskové materiály IKEA

IKEA stahuje z prodeje křehký vícezrnný chléb KNÄCKEBRÖD FLERKORN (250 g) tří šarží s vyznačenou minimální trvanlivostí do 28. 1. 2021, 13. 2. 2021 a 30. 3. 2021. Společnost rovněž vyzvala spotřebitele, aby jej přestali konzumovat. Po otevření obchodních domů bude možné výrobek vrátit bez účtenky.

V knekebrotu se nachází malé množství sezamových semínek, ve kterých mohou být zbytky pesticidu obsahujícího ethylenoxid. Při dlouhodobém užívání by mohlo dojít k potenciálnímu zdravotnímu riziku.

„Všechny potravinářské výrobky IKEA jsou průběžně testovány a musí splňovat dané zákony a příslušné normy i požadavky na kvalitu IKEA. Přesto jsme obdrželi zprávy, že sezamová semínka v křehkém vícezrnném chlebu (250 g) mohou obsahovat nízké množství ethylenoxidu,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Nepřehlédněte

IKEA otevře plánovací studio v pražském obchodním centru • První plánovací studio ve středoevropském regionu otevře IKEA letos v létě v Praze. Nacházet se bude v nákupním centru Westfield Chodov a zaměří se na řešení individuálních potřeb zákazníků v interiéru. Odborníci z IKEA jim zde pomohou s komplexním plánováním včetně kuchyní, ložnic, koupelen i úložných prostor.

IKEA začala prodávat bezmasé kuličky. Chce snížit uhlíkovou stopu • Nábytkářský gigant IKEA nabízí od 1. srpna ve svých restauracích veganskou variantu ikonických kuliček. Nové bezmasé kuličky mají ve srovnání s tradičními masovými pouze 4% klimatickou stopu.

IKEA otevře obchod v centru Prahy, bude ale jiný, než jsme zvyklí • Švédský nábytkářský gigant IKEA chce letos v Praze otevřít třetí pobočku. Nepůjde ale o klasický obchodní dům, jaký už provozuje na Černém mostě nebo Zličíně. Tzv. pop-up studio má sídlit na Václavském náměstí.

IKEA v Praze už provozuje obchodní domy na Černém mostě a Zličíně.

IKEA bude mít pobočku na Václavském náměstí. Otevírá už ve čtvrtek • Společnost IKEA otevírá ve čtvrtek 20. září první pop-up studio v Česku. Nachází se v centru Prahy na adrese Václavské náměstí 16 a ponese jméno IKEA Point. IKEA se chce novým konceptem obchodu přiblížit svým zákazníkům a nabídnout jim prostor plný inspirace, pohodlné plánovací studio i oblíbenou kavárnu jako místo pro setkávání s přáteli i pořádání různých aktivit pro zákazníky. Podle zástupců společnosti vznikl IKEA Point jako dočasný prostor, kterým si chtějí otestovat nový koncept menších prostor v centru měst. „Obchodní domy budou stále v srdci IKEA a vždy budou místem, kam zákazníci přijdou načerpat inspiraci, prohlédnout si celý náš sortiment, vyzkoušet si ho a nakoupit vybavení do domácnosti. Chceme být ale našim zákazníkům blíž a setkávat se s nimi na více místech. Jedním z nich je právě IKEA Point na Václavském náměstí,“ vysvětluje Mounia El Hilali, generální ředitelka IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, jak nový koncept zapadá do strategie IKEA. [gallery size="full" columns="1" ids="12807"] IKEA Point poskytne zákazníkům téměř 800 m² inspirace zaměřené na sortiment obývacích pokojů, který bude doplněný o aktuální limitované kolekce. Zákazníci zde mohou s pomocí odborníků z řad IKEA pohodlně plánovat své kuchyně, šatní a úložné systémy a obývací stěny. Kromě plánování bydlení a inspirace je jim k dispozici i příjemná kavárna v prvním patře IKEA Point. [gallery size="full" columns="1" ids="12813"] Design IKEA Point je pojatý v minimalistickém skandinávském duchu. Zákazníci zde najdou novinky v sortimentu, limitované kolekce i ikonické produkty, které však v prostředí pop-upu vystupují v novém světle.  V plánovacím studiu jsou veškeré vzorky materiálů v různých barevných kombinacích včetně podpůrných výrobků, jako jsou dvířka, zásuvky nebo úchytky. Zákazníci si můžou vytvořit vlastní koláž produktů a lépe si tak představit a naplánovat celkový vzhled interiéru. [gallery size="full" columns="1" ids="12812"] Pop-up je součástí globální strategie IKEA, která tento koncept testuje v několika zemích. „Pop-up je už dle názvu dočasný projekt a z naší zkušenosti z jiných zemí a průběžných výsledků víme, že podobný formát je mezi zákazníky ve světě velmi oblíbený. Budou nás velmi zajímat reakce zákazníků. Na základě výsledků projekt v průběhu roku vyhodnotíme a rozhodneme se, jaké budou naše další kroky,“ uvádí lídr projektu Peter Tichý. Investice do inspirace v centru města činila 17 milionů korun. Pracovní místo zde najde 30 zaměstnanců, kteří budou zákazníkům k dispozici každý den od 9 do 21 hodin.

IKEA na Václavském náměstí otevřela. Podívejte se, jak to vypadá uvnitř • Dnes přesně v 9 hodin ráno se poprvé otevřely dveře prvního pop-up studia společnosti IKEA v Česku. Zajímá vás, jak to vypadá uvnitř?