Praha spouští vlastní kampaň na podporu očkování
Foto: Magistrát hl. m. Prahy
Vedení Prahy představilo kampaň, která má za cíl zvýšit ochotu lidí nechat se naočkovat proti nemoci covid-19. Kreativní koncept pro město zdarma připravila agentura DDB Prague.
Kampaň se zaměřuje na širokou veřejnost a staví na pozitivních emocích. Hlavními oblastmi jsou typické životní situace, které jsou v současné době kvůli pandemii koronaviru omezené – setkávání lidí, různé kulturní události nebo návrat dětí do škol.
Vizuály se budou objevovat na reklamních plochách městského mobiliáře i v prostorách a dopravních prostředcích MHD. Využity budou také obrazovky v pražských nemocnicích. Bezplatnou pomoc nabídl i Svaz provozovatelů venkovní reklamy formou digitálních i klasických CLV nosičů na exponovaných nástupištích metra a LED obrazovky na frekventovaných úsecích komunikací.
Za realizaci kampaně město zaplatí 600 tisíc korun. V částce je zahrnuto vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu, obrazový spot pro seniory, licence na fotografie, vytištění vizuálů pro plochy městského mobiliáře, pronájem dalších ploch, prostor v rádiích, tištěných i online médiích a pronájem obrazovek v budovách nemocnic v hlavním městě.
„Je nutné, aby lidé v této náročné situaci neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. Návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně k tomu může pomoci právě očkování. Podle mého názoru v této situaci přínosy očkování dalece převyšují jeho možná rizika,“ uvedl primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.
Armagedon v České televizi. Rušení kanálů, televizáci bez práce a konec oblíbených pořadů. Všechno mají v rukou politici